سلام دخترم سرما خورده اسهال دار چی بهش بدم

۵ پاسخ

پدی لاکت

قطره پدی لاکت.کته با ماست.پودر سنجد

سیب زرد رنده ریز کن بزار تیره شه بهش بده، ماست بده، بجای برنج بلغور گندم بده

پودر کیدی لاکت زینک
دی سیکلومین
موز
اب هویچ
قطره پدی لاکت

پدی لاکت بده عزیزم
بعد کته براش درست کن

سوال های مرتبط

مامان مامان خوشگلم مامان مامان خوشگلم ۱ سالگی
مامان مامان خوشگلم مامان مامان خوشگلم ۱ سالگی
مامان حسین مامان حسین هفته بیستم بارداری
مامان آلبالو مامان آلبالو ۱ سالگی
مامان نبات 🍭 مامان نبات 🍭 ۱ سالگی