نه یکی از دوستام زایمان کرد ۳۵ هفته بچه کامل بود دستگاه نرفت
ارهههه
چرا واقعا هممون ترس زود ب دنیا اومدن بچه رو داریم منم خدای عمش ترسم همینه
آمپول ریه بزنی نه نمیره
سلام چرا انقدر زود
بستگی داره . دوست من ۳۴ زایمان کرد بچه کامل کامل بود دستگاه هم نرفت
حتما باید بره یانه صدرصد نیس بستگی ب وضعیت بچه داره
اره
اگه امپول ریه زده باشی فک نکنم بره
نه لزوما
بستگی به شرایط بچه داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.