سلام اگه بچه تو ۳۵بدنیا بیاد می‌ره دستگاه؟

۹ پاسخ

نه یکی از دوستام زایمان کرد ۳۵ هفته بچه کامل بود دستگاه نرفت

ارهههه

چرا واقعا هممون ترس زود ب دنیا اومدن بچه رو داریم منم خدای عمش ترسم همینه

آمپول ریه بزنی نه نمیره

سلام چرا انقدر زود

بستگی داره . دوست من ۳۴ زایمان کرد بچه کامل کامل بود دستگاه هم نرفت

حتما باید بره یانه صدرصد نیس بستگی ب وضعیت بچه داره

اره
اگه امپول ریه زده باشی فک نکنم بره

نه لزوما
بستگی به شرایط بچه داره

سوال های مرتبط

مامان بچه رئیس🩵👶🏻 مامان بچه رئیس🩵👶🏻 ۱۴ ماهگی