من میخورم اصلا فایده ندارع
اره عالیه
خوبه روزی دو سه تاشو بخور
من میخوردم ولی فرقی نمیکرد
اره من
هم این هم قطره
برای من خیلی نتیجه داشت
من قطرشو دارم دوروزه میخورم
بی زحمت راهنماییم کنین
روی ورق نوشته صبح ناهار شام بعد غذا
روزی ۳ عدد استفاده کنم
اره من استفاده کردم ولی نتیجه نگرفتم همه الکیه
اره عالیع من دو ورق گرفته بودم شبا یکی بعضی وقتا اگه شیرم کم شه میخورم عالیه
بله عالی۶
من از این گرفتم خوبه
ولی پودرشیرافزا عالیه اون خیلی خوبه
غروب عکسشو برات میفرستم
قطرش بهتره
استفاده نکردم اما شنیدم میگن خوبه
من پودر گالاکتومید میخورم
این بهتره یا قطرش؟
من استفاده کردم خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.