۱۴ پاسخ

کاربردش چیع

من دو ماه قبل گرفتم 800الان چند شده؟

برای چیه؟

اره من دادم خیلی خوبه هر ۲۴ساعت دیگه بستگی به وزن بچه داره چند سی سی

ارع من میدم ب پسرم

میگن قیمت جدیدش ۱۵۰۰

اره منم امروز رفتم خریدم صدجا گشتم تاپیدا کردم ۱میلیون ۵۰ قیمتش

من هرموقع عفونت داشته.عالیههه الانم داره میخوره

اره عالیه

به اندازه ای که گفتی با سرنگ خودش آب جوشیده سرد بریز داخلش و خیلی خیلییی بهم بزن که حسابی قاطی بشه بعدش مقداری که دکتر گفته بهش بده من وزن بچم ۱۱ونیم بود دکتر گفت ۲ونیم سی سی

آره من الان دارم میدم هر ۲۴ ساعت ۲ونیم سیسی

اره من دادم روز اول 3 سی سی از روز دوم به بعد 1ونیم سی سی میدادم اگه خارجی شه ک خیلی خوبه

اره بچه های من سه ناهشون بود دکتر داد، خیلی خوبه، اگه درست یادم باشه من اون موقع یک یا دو میل دادم.

اره عالیه

سوال های مرتبط

مامان امید زندگیمون مامان امید زندگیمون ۱ سالگی