۱۶ پاسخ

ظرفش رو بلند تر کردن... وزنش فرق نداره... بلند تر میسازن که جای قاشق باشه

نچ نچ خیلی کم شوده که من ببلاک کامفورت میدم پره

واسه اونایی که فک میکنن الکی میگم از یه زاویه دیگه 😒

تصویر

خدا بزنتشون نان کمه داره منم اپتامیل میدم اصلا گیر نمیاد

من همیشه نان میخرم اینطوری نیست
سرش خالیه ولی انقدر خالی نیست دیگه!

خیلی کمه این،ما میگیریم اینور نیس یه کم خالیه سرش

منم میگیرم ولی تا حالا انقدر خالی ندیدم یکم از سرش کمتر بوده

عزیزم وزنش کن منم فک میکردم کمه ورنش کردم دیدم هرچی رو قوطی نوشته همونه

ای وایییی چرا اینجوریه خدا نگذره ازشون

این نان؟؟؟
چرا اینجوریه
من نان میگیرم پر

اره نان خیلی خالیه

من کلا نان میدم ب دخترم انقدم دیگ خالی نیست

منم خریدم از نصف بیشتره😏

الان اینجوری شده قبلا پر بود

من میگرم انقدرام کم نیس سرش یکم خالیه ولی ن انقدر

من همش ببلاک کامفورت میگیرم پره

سوال های مرتبط

مامان رستا🤍🎀 مامان رستا🤍🎀 ۱ سالگی