۲ پاسخ

حدود 1 ماهی هست دارم نان میدم
قبلش اپتامیل پرونوترا میدادم خوب بود منتها شماره 3 گیر نمیومد عوضش کردم نان
اینم خوبه
بستگی داره به بچه بسازه

من نان میدم

سوال های مرتبط

مامان علیرضا و آوا مامان علیرضا و آوا هفته سی‌وششم بارداری