اسهالش خوب شد گلم.من ال اف میدم بعد ال اف میخام نان بدم روزی چند بار دفع داره باهاش؟
خیلی خوبه نان معمولا به اکثر بچه ها میسازه دختره من از دوماهگی داره میخوره
منم ترویتال میدادم تبدیلش کردم به نان ؛ به نظرم خوبه و انگار خوشمزه تر از تروویتاله
من از نان خوشمنمیاد یه جوریه کلا به بچه های من اصلا نمیسازه نمیدادم کلا سوپرامیل میدم راضیم
به پسر من که نیومد اسهال شد
دیشب ک خسته از شیر دادن بودم گفتم کاش از اول شیر خشک میدادم ولی واقعا تو مواقع اضطراری شیر مادر کمک کنندس ایشالا جوری حمله نکنن مردم ک شیر خشک نایاب بشه
نان خیلی خوبه
خیلی خوبه من یازده ماه دخترمو نان میدم از همون اول که به دنیا اومد
خیلی خوبه وزن دهیشم از همه بهتره ولی به خیلی از بچه ها نمیسازه به دختر منم نساخت. انشالله به شما بسازه چون از همه شیرخشکام راحت تر گیر میاد. چون به خیلی ها نمیسازه خیلی راحت تر گیرمیاد حداقل تو تهران که اینطوره توی جنگ قبلی هر داروخانه ای رفتم داشت و به هرتعدادی که میخواستی میدادن البته ازاد
منم نان میدم خوبه
من نان میدم خوبه
انشاالله که به بچه شما هم بسازه
یبوست شد بچه من حالا خدا کنه بسازه بهش
خیلی خوبه و وزن دهی داره امیدوارم که با کوچولوت سازگار باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.