خدا لعنت کنه اون داروخونه ای رو ک ۳۰ قوطی رو یکجا میده
دروغ میگی
من جات بودم همونجا فیلم میگرفتم ب مسئول داروخانه میگفتم فردا حتما گزارش میدم
گزارش بده خدا لعنتشون کنه
چخبرهه ۳۰تا برای ۳ ۴ماهه یه بچه میشه
این چه ظلمی مردم در حق هم میکنند اینجوری که دارند پیش میرن قحطی هم میاد
برای یک هفته ۱۰روز کافیه شیر و پوشک داشته باشیم
آشنا باشه میده. آزاد
۳۰ تا؟ 😑😑😑😑😑
کدوم داروخانه خراب شده ای ۳۰ تا داده به یه نفر ؟؟؟؟
من اینجا هر داروخانه نهایت ۲ دو تا بده
آره شوهر من رفته بود دارو بخره
گفت یه نفر اومد دوتا نایلون بزرگ قوطی شیر خرید
میگفت بیستایی بود
۳۰ قوطی ؟ من خواهرم داروخانه داره فقط چهار تا ازش گرفتم اونم شیر رژیمی که میدونم بعدا هم گیر نمیاد
گفتم بمونه برای بقیه بچه ها
ولا ب ما دوتاهم نمیدن😐
چ شیری خريد
چراگزارش ندادی خب
چطور ۳۰ قوطی بهش دادن؟؟
ما از استرس نبود شیر داریم سکته میکنیم
داروخونه مقصره دیگه حداقل ۵تا بده
چطور ۳۰ قوطی بهش دادن؟؟
ما از استرس نبود شیر داریم سکته میکنیم
واااا چرا اینجوری میکنن؟ داروخونه آشنا بوده باهاش حتما من هرجا میرم بیشتر از دوتا نمیده نهااایت اگه دوتا بده
واااا چرا اینجوری میکنن؟ داروخونه آشنا بوده باهاش حتما من هرجا میرم بیشتر از دوتا نمیده نهااایت اگه دوتا بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.