۳ پاسخ

منم از اول نان میدادم تا ۲هفته پیش دکترش عوض کرد گیگوز گفت بدم چون استپ وزنی داشت ...خیلی دوستش داره بهتر از نان میخوره ولی دیگ وزن نکردم ببینم تاثیر داشته یانه

من به پسرم از اول گیگوز دادم
راضیم وزن دهیش خوب بوده.و شیرسبکیم هست
پیشنهاد دکترش بود

اره عزیزم من گیگوز میدم راضیم،

سوال های مرتبط

مامان شاهان💙 مامان شاهان💙 ۱ سالگی
مامان رستا🤍🎀 مامان رستا🤍🎀 ۱ سالگی
مامان لیانا مامان لیانا ۱۶ ماهگی