منم دو قلو دوس داشتم ولی حالا ک شیر ب شیر شدن از دو قلو بدترن🤣🤣
من داداشام دوقلوان از یه جهت بامزه اس باهم بزرگ میشن همبازی همن ، از یه جهت سختی های خودش داره من مامانم شاغله تا نه سالگی پیش من میموندن سختی هاش کشیدم ، بتونی بی خوابی تحمل کنی صبرت زیاد باشه خوبه ، باید همزمان به دوتاشون برسی
من عاشق دوقلو هستم هرجا ببینم دلم غششش میره زحمت یدفه میکشی بزرگ میشن
وای من یه دختر دارم میگم کاش خدا دوقلو پسر بهم بده 😍😍
من دوس ندارم،چون احتمال همسان شدن زیاده،و دوس ندارم از یه بچه ی یه شکل دوتا داشته باشم😅خداروشکر با این هزینه ها یدونه تو دلمه
من خواهرم دوقلو داره اینقدرررررر دعوا میکنن با هم و سر مشق نوشتن اذیت میکنن که منی که حوصلم برا بچه ۱۰۰ از ۱۰۰ یه ساعت بیشتر تحمل ندارم میزنه سرم 😂😂
اینایی که دوقلو دوس دارن
هنوز دوتا بچه مدرسه ای رو همزمان درس ندادید که عاشقی یادتون بره😂😂😬
من چون باحاله 🤣
همم یبارکی میشه 🥲
من چون کلا دو تا بچه میخام ی بار درد کشیدن😂
من دوست دارم تو یه حرکت دوتا بچه داری از طرفی همبازی هم میشن
من خیلی دوست دارم دوقلو داشته باشم
پسرم ۷ سالشه دوست دارم یه دوقلو یا حتی سه قلو داشته باشم که فاصله سنی زیادی بینشون نمونه دیگه
من😊ولی فعلا قسمتم نشده 🥲
من
همینجوری جالبه😐🤣
من دوست داشتم چونکه دیگه استرس باردار شدن دوباره و رفت و امد و زایمان یکی هس ولی الان هزینه های اینو که میبینم میگم خداروشکر یکی هس وگرنه همه جا دو برابر پول میگرفتن😅
من 🥲با یه تیر دو نشون😂😂دیگه بس کنم دوتا کافیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.