۳ پاسخ

عزیزم اگر پد بذاری و کارهای روزمره انجام بدی پد خیس میشه.و ممکنه همراه با نشتی کیسه آب رگه های خون هم دیده بشه که موکوس هست و نشانه روند زایمانه.تنها راهش اینه که برید زایشگاه کیت تست نشتی کیسه آب میدن و اگر مثبت بود اقدامات لازم انجام میشه.اگر زمان زایمان بود که بستری میکنن و گروه استراحت مطلق میدن

عزیزم منم تو هفته شما اینقد ترشح ابکی داشتم فک کردم کیسه اب یک روز در میون دکتر سونو نوشت رفتم ببینه حجم مایع کم میشه دیدم کم نشد دکتر گف طبیعیه خیلی وقتا ترشحات با کیسه اب اشتباه گرفته میشن

بی اختیار میاد شرت نپوش متوجه میشی

سوال های مرتبط

مامان امیررضا مامان امیررضا ۴ ماهگی
مامان مایسا مامان مایسا ۵ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۰ ماهگی
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۳ ماهگی