38 هفته 2 روز خوبه برا سزارین ؟

۱۴ پاسخ

سلام اگ دکتر گفته اره
دکترت کیه
کدوم بیمارستان میری ؟

اده دیگه منم همین تاریخ نامه دارم

آره گلم خوبه
مهم اینه۳۸تموم بشه

سلام از من نامه داده میشه ۳۷ هفته ۳ روز برا شنبه خوبه

ةره خوبه

بستگی به شرایطت دکتر روزشو مشخص میکنه از ۳۸ هفته به بعد دیگه خوبه

من ۳۸هفته و۱روز زایمان کردم بچم دستگاه نرفت

بله منم ۳۸ و ۲ روز زایمانمه

اره گلم من ۳۸و ۱بودم

بعله منم به احتمال زیاد ۳۸ هفته و ۱ روز زایمان کنم دکترم اینطوری گفت

من ۳۹ زایمان کردم ولی ۳۸ هفته و ۲-۳ روز هم خوبه

بله عزیزم ولی ۳۹ عالیه

آره من زایمان اولم همین موقع بود

ن ۳۹ هفته دقیق خوبه

سوال های مرتبط