من ۸هفته رفتم گفت نمیتونم صدایه قلبشو بزارم براش خطر داره
من هفته ۷ رفتم برا تشکیل قلب دکتر گف صدا رو پخش نمیکنه چون قلب بچه تازه تشکیل شده و ضعیفه همین صدا امکان داره ایست قلبی کنه
هفته های اول فقط در حد چند ثانیه میذارن
سلام عزیزم
میخوایم یه گروه بزنیم برای بندریا و جنوبیا خوشحال میشم باشید
اگه دوست داشتی روبیکا بهم پیام بده@Anis_d1381
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.