چون خیلی کوجیکه حتما زود ببرش دکتر
ببرش پیش دکتر _ سر از خود به بچه چیزی نده
هیچ دارویی سرخود به بچه نده نه سنتی نه صنعتی
فقط قطره سدیم کلراید
هر ۴ ساعت و واسش پوار بزن بینیشو تخلیه کن
جای نوزاد رو همیشع گرم نگه دار گناه دارع نوزاد 19 روزه سرماخورده
پهلو هاشو با روغن نباتی یا یا وازلین چرب کن
بینی شوهم قطره سدیم کلرید بزن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.