منم استفاده کردم خوب بود
افتضاحه
دیگه بچه سینه ات رو نمیگیره
سر سینه رو بزرگ و زخم میکنه
خیلیم درد داره
ن اصلانمیشه من بابدبختی میدوشیدم میشد10تا
من دارم ولی استفاده نکردم اصلا.چون این دستیا نوک سینه رو پهن میکنه بچه نمیتونه راحت بخوره.بادست بدوشی بهتره تا با شیردوش دستی
من استفاده کردم بنطرم تواین اوضاع ازهیچی بهتره واکه بلدبشی خیلی خوبه
آره من دارم واقعا راضیم شیر رو میکشه
نه من که راضی نیستم یه بار استفاده کردم اصلا نتونستم بدوشم سینمم زخم کرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.