این یجور وسواس فکریه
ی راه ساده بهت میگم که سریع حواستو پرت کنی
اولین چیزی که دم دستته نگاه کن مثلا لباست تو ذهنت بگو لباسمه بعد بگو جنسش چیه دست بزن لمس کن بگو گرمه یا سرده ؟ نرمه یا زبره؟؟ همینجوری راجبش بپرس و جواب بده برای خودت
خیلی تاثیر داره توی پرت کردن حواست
اگه خیلی شدیده حتما با پزشک مشورت کن
منم همیشه مرگ مادرمو تصور میکنم و بعدش دیونه میشم قلبم میترکه اینقدر گریه میکنم تو یه جا یه روانشناس گفت از دوسداشتن و وابستگی شدیدت به اون فرده تو این فکرارو میکنی تا خودتو برای اون اتفاق اماده کنی یعنی ذهنت اینجوریه در این مواقع باید به ذهن و بدنت شوک بدی تا فکرت به سمت دیگه بره
تروما هست عزیزم
من چندساله استرس از دست دادن پدرم و دارم😭😭
این ترسو همه دارن
اگ خیلی شدیده میگن نشونه افسردگیه سعی کن حواس خودتو پرت کنی شاد باش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.