سلام عزیزم منم آخرای حاملگی زد بیرون.. بعد سر زایمان طبیعی هم یه دونه بزرگ دوباره زد بیرون طوری که نمیتونستم بشینم.. بعد من دود و گرمای عنبر نسا رو دادم بهتر شدم سعی کن رطوبت نداشته باشه بدنت. روی پتو اینا هم نشین که پلاستیکه باعث میشه رطوبت بگیره بدنت.. الان کامل خوب نشده ولی خیلی بهترم فقط دفع داشتنی اذیتم.
من داشتم با پماد بر طرف شد
و غذاهایی که ملین هستن بخور
منم بواسیر گرفتم ولی رفتم دکتر شیاف داد و پماد شیاف بار اول بااینکه یاد نداشتم و درد داشت خیلی تاثیر داره دکتر گف ازاین شیاف داشته باش هروقت اینجوری شدی باز بزار نزار طولانی بشه و اینکه از دستشویی فرنگی استفاده منید
چ بلاهایی ک سرخانما نمیاد😟
برای منم زدبودبیرون بعدزایمان حالاسزارین بودم الان بهترم ولی اول اخربایدعمل کنیم
من نداشتم حتی تو بارداری هم یبوست نگرفتم
زایمانم سزارین بود ولی همون که از عمل اومدمورفتم دستشویی زده بود بیرون ! من که زور نزدم و نمیدونم چرا اینجوری شد .
الانم بعد از گذشت ۳۸ روز هم یبوست دارم هم هموروئید دارم هم خونریزی دارم هم مقعدم از درد و سوزش نبض میزنه 😔😔😔😔😔
اره منم بواسیر گرفنم
عمل بدتره
قطره ام جی باریج بگیر از داروخانه استفاده کن خوب میشی برای بواسیره
من توی بارداری گرفتم.تاالانم ی مقدار دارم..اگر درد شدیدی داشته باشی همراه با خونریزی باید عمل شی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.