۵ پاسخ

بهتره وارد ۶هفته بشید
با واژینال دقیق تر مشخص میشه

آره عزیزم

اره اما فقط کیسه معلوم میشه

ان شالله هست. منم دعا کن فردا نوبت دارم ان شالله منم باسه

اره بری میگه داخل رحمی یا نه

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓😍 مامان توت فرنگی🍓😍 هفته دوازدهم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته چهاردهم بارداری
مامان قند و عسلم♥️♥️ مامان قند و عسلم♥️♥️ ۲ ماهگی