اوووف منم از سی هفته اینجوریم دکترمم چیزی نداد گفت شدید شد برو بیمارستان شما شیاف میذارین؟
منم همینطورم خیلی ترسیدم
اگ تکون بچه خوبه نگران نباش مال بزرگ شدن رحمه
Nst هم حتما بده
من زیر دلم درد میکنه و احساس فشار روی دهانه رحم و واژن دارم طبیعیه
اره منم زیردلم احساس سنگینی و گرفتگی دارم
ازصبح هم بچم هی تو واژنم پا میزنه
درد خفیفی هم دارم زیر شکمم مثل درد پریودی ولی میاد و میره صبح بود الان نیست
نوار قلب یا همون ان اس تی دادی؟برای سفت شدن شکم
آره خیلی
فقط شبا نیس طی روز هم زیاده
دیونه شدم بخدا بسکه درد دارم وارد هشت ماه شدم دردام بیشترشدن انگاری
سفت شبا میشه درد دارم اره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.