۱۱ پاسخ

ما کرج نیستیم ولی از بالاسرما رد شد خیلی صدای جنگنده میومد واقعا افتضاح بود 🥲

توروخدا اونجا نمونید بیاید روستا بخدا یه روز دو روز نیستا والا ما روستایم خیلی راحتیم

وای خیلی بد بود

#نشر حداکثری

تصویر

کجاییی

وای وحشتناک بود هنوز دارم میلرزم

از بالاسر ما چجوری رد میشن پشت سرهم کجایی عزیزم

دقیقا 😭😭

کجا 😭

الهیی😭

کجایید؟

سوال های مرتبط