۱۶ پاسخ

الهی بگردم 😭
دیشب خیلی شب ترسناکی بود
حتما اگه جایی دارید یه چندروز برید دور باشید
این حروم. زاده ها رحم ندارن همینجوری میندازن

دیشب خیلی شب بدی بود بند قلبم‌پاره شده انگار تا همبن الان تنم یخه

نزدیک مایی که...من نبودم هنوز شمالیم ولی شوهرم خییییلی میگفت
یکی از دوستام از شدت استرس غش کرد

وااااای مهرآبادی

من دیشب قشنگ صدای جنگنده ها می‌شنیدم ن خواب داریم ن خوراک ن زندگی ی حموم میترسم برم بچم تنها بذارم کسی هم نیس

خدا لعنتشون کنه ک ولکن ما نیستن هروز ی بساط برامون راه انداختن خداکنع انشالا پیروز میدان باشیم بحق امام رضا این مرحله سخت هم پشت سر گذاشته بشه و هیچکس داغ عزیز نبینه

خدایا خودت کمک ایرانمون باش

کجای تهرانی؟
من نمیدونم خونه زندگیم چی شده اصلا شب دوم اومدم شمال خونه مامانمم
شوهرم تهرانه ولی اونم تنهاست روزا میره سرکار شبا خونه دوستشه

عزیزم ماهم تهران مینشستیم روز اولی ک زدن شبش راه افتادیم اومدیم شهرستان سمت مشهد ،تربت حیدریه اگه شنیده باشی ،اگه جایی ندارید بیاید اینجا خونه اضافه که نداریم ولی خونه خودمون هس قدمتون روچشم

وای وحشتناک بود دیشب😭

کاش همون شمال میموندی

چرا تموم نمیشه😭😭

دیشب مهرآباد و زدن ترکوندن

کدوم سمتی ما استاد معینیم دقیقا همینجوری بود فشارش جوری بود که پنجره هارو باز میکرد مردم از استرس😭😭😭

کجایی

تهرانی ؟

سوال های مرتبط