آره ماهم شنیدیم
آخری خیلی بلند بود
بچهای کرجی کجا هستین که صدا رو شنیدین من خواب بودم هیچی نفهمیدم
وای خیلی وحشتناک بود خونمون میلرزید با این که خیلی دور بود از ما ولی صداش و لرزشش زیاد بود من که میگفتم الان سقف میاد روی سرمون
مام دیشب خوشحال بودیم چون دیروز از صبح کلا سه چهار مرتبه زدن یهو نصف شبی شروع کردن🥺
امروزم چندتایی زدن
اره ما خونمون لرزید از خاب پریدیم به صداش
خیلی شدید بود انفجارا
چ زدنی هم بود لامصب صداهاش خیلی زیا بود🥲
من صدای ۱۴تا انف جار شنیدم
ارصداش میومد
خدا لعنتشون کنه
سمنان زدن
مهمان شهید شده🥲
اهوازم صب ساعت پنج زدن خونه ما لرزید
تهران دقیقا لحظه سال تحویل هم زد💔
خدا لعنتشون کنه فقط
هرچی در طول روز خبری نبود شب گشت و گذار کردن تبریز هم دیشب ۴:۱۰ زدن
آخ🥲💔بمیرم براتون الان خوبین؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.