۴ پاسخ

دستورو دوستان دادن منم‌یه نکته بگم
با ارد قنادی درست کنی خیلی پفکی تر و تپلی تر میشه

آدر ۲قاشق غذا خوری،روغن ۱ قاشق مرباخوری،شیر ۱قاشق غذا خوری(اگه سفت بود میتونید بیشتر بریزید)تخم مرغ من فقط زردش میریزم،(سلیقه ایی)نوک قاشق مربا خوری بکینگ پودر،نوک قاشق مرباخوری پودر وانیل،شکر یک ونیم قاشق گلم،باهم قاطیش کن

بفرما

تصویر

یه تخم مرغ با سرقاشق وانیل و سه قاشق شکر ودوقاشق روغن باهم زن بعد نصف لیوان شیر بریز آرد هم اندازه ای بزن که موادت کشدار بلشه نه سفت نه شل

سوال های مرتبط