۱۱ پاسخ

سیاست داشته باش خب...
غذاتو بخور ولی سیر نکن خودتو
بعد که اومد بگو برات صبر کردم باز پیشش غذا بخور
اصلا مردا ارزش ندارن براشون فداکاری کنی والا😂

عسلم به بنده خدا هر نیم ساعت زنگ زدی گفته بخور خب بخور

به نظرم بد باهاش حرف زدی اونم مقصر هستا باید میگفت نمیخورم

اولا حق داشته نمیدونسته اینقد درد میگیره که نتونه بخوره دوما من قبلا خیلییییی برا شوهرم صبر میکردم بیاد یا هم غذا بخوریم گاهی می اومد میگفت میل ندارم یا می اومد میگفت‌من خوردم فک کن تا ۵ عصر صبر میکردم آخرش هم‌اینجوری میگفت میگفتم خب لامصب یه پیام میدادی میگفت تو غذاتو بخور من بیرون‌میخورم دیگه‌براش منتظرش نشدم دیدم دیر میکنه‌منم غذامو میخورم تو هم دیگه منتظرش نباش بخور غذاتو

خب عزیزم بعد از دندون کشیدن خونریزی داره هنوز باید چند بار گاز عوض کنه بعد بستنی بخوره اوکی که شد بعد آروم آروم می‌تونه غذا بخوره همون لحظه رسیده توقع داری بیاد با ولع بشینه بخوره

تقصر خودته باید میخوردی
مردا ارزش ندارن که بخاطرشون خودتو اذیت کنی
من همین امروز ساعت دو شد زنگ زدم شوهرم جواب نداد منم نشستم با پسرم دوتایی ناهارمونو خوردیم
بیکارم نیستم به خاطر کسی گشنگی بکشم
😁😁😁😁😁

بنده خدا گفته بخور شما نخوردی...
بعدم واقعا این همه صبر میکنی تا اون بیاد با هم بخورید....خب اگه دیر اومد شما غذات و‌بخور‌ولی بهش نگو خوردی...یه‌کم‌معده رو‌خالی بزار با اونم بخور..تا منت هم بزار که این همه مدت صبر کردم بیای با هم بخوریم...من‌چند روز پیش همسرم گفت پاشو‌برام‌صبحانه درست من مثل بقیه زن ها گفتم‌برو بابا دلت خوشه.تو‌پاشو‌درست کن منم ازش میخورم...تو‌بحث شکم اولویت خودمم...حتی سهم اونم‌میخورم میگم کم بود دیگه.

متاسفانه مث منی
ولی این کار فقط باعث معده درد برای خودمون و اعصاب خوردی برای خودمون میشه
دوبار ک غذا بخوریم منتظر نمونیم درست میشن
من چن بار اینکار کردم قبلا دیگ سروقت اومد ولی باز برگشتم روال قبل منتظرش موندم بیاد 😑

خب گفته تو بخور تو خودتو لوس کردی نخوردی من هیچ وقت خودمو گشنه نگه نمیدارم

بابا یکم میخوری از گشنگی هلاک نمیشدی بیخیال نباید زیاد از خودت مایه بزاری😂

.من همیشه الویت خودم هستم هیچکس دیگه ایی نیست بهترین همسر دنیارو هم داشته باشم بخاطرش خودمو عذاب نمیدم به خودت ارزش بده به عرکسی بهای زیادی نده عاقبتش همین میشه گاهی اوقات از خواستن زیادی طرف فکر نیکنه چه خبرا کم رنگ باش همیشه باشه

سوال های مرتبط

مامان لیانا مامان لیانا ۳ سالگی