۱۴ پاسخ

الان تری عصبانیه

فردیس شب صبح عصر میزنه همش دیگه دختر سه سال من روز اول جیغ میزد الان خودش گول میزنه موندم گریه کنم یا به کارای دخترم بخندم

نزنن دیگه جا تعجبه

نه هرچی مربوط ب دو ل ت ه نمیدونم ک خونه هم هست نزدیکش مردم هستن اوناهم باهاشون ناب ودمیشه

کجارو زدن؟

اره شديدا ٢ ونيم صداى پهپاد ميومد و حداقل ١٥ جارو زدن

وای چه دردناک
چه گیری دادن به تهران 😔
طفلی تهرانی‌ها

آخ🥹🥹

کدوم‌سمتی ؟

من سرسام گرفتم
میرم‌ دسشویی گریه میکنم نمیدونم چ کنم

خیلی ناراحتم
کاش کاری از دستم برمیومد

بزار بزنن من دیگ خسته شدم

خدا پشت پناهتون باشه عزیزم

الهی😔😔😔

سوال های مرتبط