۲ پاسخ

ترشحت بخاطر استرسه اب بخور استراحت کن ایرادی نداره یه چیز شیرینم بخور تکوناشودقت کن

درکت میکنم جانم چون منم بشدت میترسم توکل کن بخدا و بسپار همه چیرو بخودش انشالا که نینی هامونو سالم و سلامت بغل بگیریم

سوال های مرتبط

مامان علی  جانم💙🧿💋 مامان علی جانم💙🧿💋 ۱ ماهگی