۴ پاسخ

ن منم اینجوریم دکتر گفت عادیه رحمت درحال رشده

ببين منم چند روزه سمت راست درد ميكنه نميدونم همون حوالي تخمدان مخصوصا وقتي ميخوام بچرخم ازين پهلو به اون پهلو يا بلند شم نميدونم طبيعيه يان

عادیه

درد شدید نباشه عادیه

سوال های مرتبط

مامان مامی محیا مامان مامی محیا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آرمان مامان آرمان روزهای ابتدایی تولد
مامان آقا رایان👣👼 مامان آقا رایان👣👼 هفته بیستم بارداری
مامان مامی محیا مامان مامی محیا هفته سی‌وپنجم بارداری