۶ پاسخ

میوه ها کلا قند فروکتوز دارن، که باعث بالارفتن سطح قند خون میشه.

آبمیوه که قند بالایی داره
مصرف خود میوه هم برای افراد دیابتی باید مدیریت بشه

آب کرفس

هیچی متاسفانه..اب میوه قند بالایی داره

من خالم قند داره آب انار برده بودیم براش میگفت خوب بود

قند داری؟

سوال های مرتبط

مامان پسری مامان پسری ۶ سالگی