برا پایین اومدن قند چی خوبه؟

۶ پاسخ

خیار سریع اوکی میشه

سیر . ماست.دارچین

خیار و بامیه عالین

اگه باردار نیستی ،دمنوش گزنه ،،،دارچین ،،،،،،یه شربتی هست داروخونه ،از عصاره‌ی کیاه بوقتاق هست اونم خوبه ،پودر تخم شنبلیله ،بریزی رو غدا البته تلخه ،میتونی مثل قرص کوچیک خمیر کنی با اب قورت بدی جوشوندهی برگ گردو ،،

سرکه سیب هم خیلی خوبه

گزنه شنیدم خوبه

سوال های مرتبط

مامان دنیز وکارن مامان دنیز وکارن ۶ سالگی
مامان اسماعیل مامان اسماعیل ۶ سالگی