نینی شماهم زیاد میخابه????

۳ پاسخ

ن نیاز نیس بیدارش کنی برا شیر گشنش بشه خودش پا میشه من از هفته اول ب بعد بیدارش نکردم اصلا

نه ازمن کولیک داره تازه کمی می‌خوابه ولی رفلاکس اومده سراغش

همه نی نی هاهمیجورین عزیزم ولی بیدارش کن هر دو یا سه ساعت بش شیربده

سوال های مرتبط

مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۵ ماهگی
مامان شایلی مامان شایلی ۱۶ ماهگی
مامان محمد صفا مامان محمد صفا ۱۱ ماهگی