۱۴ پاسخ

بر باعث و بانیش لعنت خدا هیچکس و شرمنده بچه اش نکنه

الهی قربونش برم دنیزجانم💖🥲
میگن امروز اوضاع خوب نیست صدا سمتتون میاد؟

منم همینطور 😭

مننننننننننننننم😭😭😭

منم منم منم🥺

دقیقا منممممممم
انگار مقصر همه این جریانا خودمم

میگذره عزیزم💔

بمیرم برات صبا...
بمیرم برات دنیز قشنگم💔

منم🥲🥲کاش انقدرداشتیم که ببریمشون راحت میشدیم

الهی قربونت بشم عسل
درست میشه

وضعیت چطوره صبا؟

خدای بچه های ماهم بزرگه

منم همینطور

منم😭😭

دقیقااااااا

سوال های مرتبط