حتما بايد بخوبي آروغش رو بگيري،وقتي هم ميخوابونيش با زاويه مناسب بخوابوني. تشك انتي ريفلاكس خيلي كمك كننده ست
اگر گریه نمیکنه و خوب میخابه یعنی شیرتون کافیه
الان ک دختر من بزرگ شده خودش سینه رو با زبونش میده بیرون و دیگه نمیخوره
کلا هر ۲ ساعت به ۲ ساعت باید بچه رو بیدار کنی شیر بدی باید نیم ساعت مفید شیر بخوره
خودش دهنشو میکشه کنار دیگه
اره اضافیش میاد بیرون بعد شیر به پهلو بذار یکم
فعلا که کوچولوئه تا۱۰دقیقه ازیه سینه بخوره بسته اگه سیر نشد ۵دقیقه ازسینه بعدیت بده
بزرگتر که شد خودش ول میکنه همش بانوک سینه بازی میکنه
صدای گلوش میاد ک میخوره وقتیم ک سیر میشه میخابه خودش پسش میزنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.