۷ پاسخ

اره من دارم 🤕

وای دقیقا من الان همچین حسی دارم

وای منم دارم داغونم مخصوصا شبا بیشتر

من این حالاتواز۱۰روزمونده به موعدپریودیم داشتم تاالان

منم الان حس میکنم ی چیزی توی گلوم هس نه میاد بالا ن میره پایین

وای که خستم از این حالتام من از ۲ماهگی درگیرشم تازگیا کم شده🥲

اره مادرشوهرم میگه مال بارداریه وقتی بچه میخواد مو دربیاره گلو مادر میسوزه

سوال های مرتبط

مامان نیلماه 🌙🎀 مامان نیلماه 🌙🎀 ۱ ماهگی