۳ پاسخ

بعد اینکه تب سنجتون چه مدلیه؟من از این دیجیتالیایی ک تو دهن میزارن دارم خوبه؟یا ن؟

سلام عزیزم.منم پنجشنبه بچم واکسن داره.دارو و اینا چی باید بگیرم؟بهداشت خودش میگه؟

چنده تبش؟

سوال های مرتبط