۸ پاسخ

دندونای دختر منم پوسیده شده .
از شیر گرفتمش

دندونای پسر منم خراب شدن😭

از شیر هم بگیری خیلی فایده نداره دیگ چون پوسیده شدن و در نهایت میریزه

منم دندون های بالایی دخترم زرد شدن داشتن میریختن ، بردم دکتر با بیهوشی درستشون کرد ، ی کم اذیت شد ولی راضی ام

ینی بجز شیر چیزلی قندی نمیخوره؟ هله هوله

منم تا برج 1 میدم دیگه میگیرم

من دلم نمیاد الان از،شیر بگیرم میگم تا دوسالگی بخوره

آخ دندونای بچه منم دوتاش ریخته اینقدر ناراحتم بهترینش این هس که بعد از غذا و شیر مسواک بزنیم براشون

سوال های مرتبط