دندونای دختر منم پوسیده شده .
از شیر گرفتمش
دندونای پسر منم خراب شدن😭
از شیر هم بگیری خیلی فایده نداره دیگ چون پوسیده شدن و در نهایت میریزه
منم دندون های بالایی دخترم زرد شدن داشتن میریختن ، بردم دکتر با بیهوشی درستشون کرد ، ی کم اذیت شد ولی راضی ام
ینی بجز شیر چیزلی قندی نمیخوره؟ هله هوله
منم تا برج 1 میدم دیگه میگیرم
من دلم نمیاد الان از،شیر بگیرم میگم تا دوسالگی بخوره
آخ دندونای بچه منم دوتاش ریخته اینقدر ناراحتم بهترینش این هس که بعد از غذا و شیر مسواک بزنیم براشون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.