۳ پاسخ

اپتامیل ک‌شیرخشک از بدو تولد تا دوسالگی شماره بندی داره ۱ و ۲و۳
اپتاکید هم شیرخشک‌در حال رشد بعد دوسال میشه داد ب جای شیر پاستوریزه

دکتر به پسر من نان کید داد

اون شيرا ك كيد. داره اخرش براي بعد از ٢ سال تا معمولا ١٠ ساله براي بچه هايي ك فقذان مواد معدني و اينادارن دكترا ميدن

سوال های مرتبط

مامان محمد سبحان مامان محمد سبحان ۳ سالگی
مامان ساحل وسوگند مامان ساحل وسوگند ۳ سالگی