۵ پاسخ

من خام فریز کردم بعد یه تیکه گزاشتم یخش اب شه بپزمش دیدم انگار نرمه مثل کدوی پخته ترسیدم شاید خوب نباشه به دخترم ندادمش

خام

من ک تو ی اموزش دیدم پخته بود
منم پخته میذارم

خام

کدو حلوایی همیشه نیس؟ باید فریز کنیم ؟

سوال های مرتبط