مامانای ساروی کجا برم برا ختنه؟..شما کجا بردین؟

۲ پاسخ

من قائمشهر کلینبک اسدالله پور بردم ب روش لیزری انجام داد عاااالی بود
ن بخیه داشت ن حلقه ن خونریزی ن مراقبتی چیزی
۱ روزه خوب شد

کودک سالم انجام میدن فکرکنم

سوال های مرتبط

مامان سهند و الوند مامان سهند و الوند ۱۵ ماهگی