۸ پاسخ

آره منم آهن بخور خودتو تقویت کن من روغن بادام تلخ میزدم ماساژ میدادم شبا قبل خواب الان کم شده قبلا واقع نشستن و بلند شدن عذاب بود برام

بله منم همینطور هستم نمیدونم کی خوب میشم... با اینکه هر روز مولتی ویتامین میخورم ولی استخوان و اعضای بدنم درد میکنه...

کلسیم
منیزیم
ویتامین d
بخور خوب میشی

آره عزیزم کلسیم و قرص اهن بخور

همه از کم شدن بنیه بدنی هست باید کلسیم بخوری

نمیدونم چکارکنم.بعد زایمان اینطورشدم.سزارین بودم

منم🥲زانوهام اخ اخ

من زانوهام پاهام اینطوریه .ب زور میشینم بلند میشم

سوال های مرتبط