سلام بچه من5ماه هست همیشه گریه میکنه شیر مادرش نمیخوره بچه شما هم انطوری بودن
پماد آنتی فیشر باریچ روزی ۲ بار بزن
اگه درد داری شیاف بزار
شربت لاکسی ژل بگیر روزی ۳ بار ۲ قاشق همراه با ۲ لیوان آب بخور
تو یه هفته خوب میشی ولی بعد اون باید اصلا یبست نشی چون زخم دوباره بر می گرده
من شیاف هموروئید گذاشتم ، پماد رکتول استفاده کردم ، روغن زرد زدم آب و مایعات زیاد میخورم الان بهترم دیگه حداقل شدید خونریزی ندارم دردش هم کمتر شده ، اما اکثرا میگن دو ماه سه ماهی طول میکشه
من سزرابن. بودم ولی بواسیر دارم همیشه یبوست بودم
برو دکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.