۵ پاسخ

سلام بچه من5ماه هست همیشه گریه میکنه شیر مادرش نمیخوره بچه شما هم انطوری بودن

پماد آنتی فیشر باریچ روزی ۲ بار بزن
اگه درد داری شیاف بزار
شربت لاکسی ژل بگیر روزی ۳ بار ۲ قاشق همراه با ۲ لیوان آب بخور

تو یه هفته خوب میشی ولی بعد اون باید اصلا یبست نشی چون زخم دوباره بر می گرده

من شیاف هموروئید گذاشتم ، پماد رکتول استفاده کردم ، روغن زرد زدم آب و مایعات زیاد میخورم الان بهترم دیگه حداقل شدید خونریزی ندارم دردش هم کمتر شده ، اما اکثرا میگن دو ماه سه ماهی طول میکشه

من سزرابن. بودم ولی بواسیر دارم همیشه یبوست بودم

برو دکتر

سوال های مرتبط