۴ پاسخ

من کلا پاهام وکمرم حتی بن های انگشت های دستم درد میکنن به حدی یه قاشق دستم میگیرم با درد

دقیقااااا من فکرمیکنم جرثقیل از رو پاهام رد شده

منم اینجوری م

من،تو ماشین میشینم یا رو زمین زانوهام اذیت میشه

سوال های مرتبط