ده کیلو برای دختر ۸ ماهه خیلی زیاده ها
نرمالش ۸کیلو هس تو این سن
دیگ میخوای چی بشه این بچه خواهر😑تپلیه دیگ ماشاالله
ماشالله تپله که دختر من ۷ ماهگی ۸۱۵۰ بود
ماشالله عزیزم بچت که تپلیه
چ شیرخشکی بهش میدی
از الان فقط اینجور نشستن نزار بشینه میدونم مربوط به سوال نیست اما اینجوری برا پاهاش خوب نیس
ماشاالله ده کیلومیگی لاغر
نشستن این مدلی ک مدلwمعروف هست خوب نیست ب ستون فقراتش اسیب میزنه بعدها
براي منم همين مدلي ميشينه اما من سريع بلندش ميكنم درست مينشونمش
عزیزم دخترتو نذار اینجوری بشینه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.