سرلاک معرفی کنید خوشمزه و تپل کننده باشه😁

تصویر
۱۰ پاسخ

ده کیلو برای دختر ۸ ماهه خیلی زیاده ها
نرمالش ۸کیلو هس تو این سن

دیگ میخوای چی بشه این بچه خواهر😑تپلیه دیگ ماشاالله

ماشالله تپله که دختر من ۷ ماهگی ۸۱۵۰ بود

ماشالله عزیزم بچت که تپلیه

چ شیرخشکی بهش میدی

از الان فقط اینجور نشستن نزار بشینه می‌دونم مربوط به سوال نیست اما اینجوری برا پاهاش خوب نیس

ماشاالله ده کیلومیگی لاغر

نشستن این مدلی ک مدلwمعروف هست خوب نیست ب ستون فقراتش اسیب میزنه بعدها

براي منم همين مدلي ميشينه اما من سريع بلندش ميكنم درست مينشونمش

عزیزم دخترتو نذار اینجوری بشینه

سوال های مرتبط

مامان تیام و تیانا مامان تیام و تیانا ۱۱ ماهگی
مامان ماهان جون💙👼🏻 مامان ماهان جون💙👼🏻 ۹ ماهگی
مامان رستا و هیرمان مامان رستا و هیرمان ۱۴ ماهگی