۷ پاسخ

خب هفته دیگه برو که انومالی بشه دیگه هرینه اضافی نکن

تا ۱۸هفته بمون عجله نکن ولی سونو قلب بچه رو باید بدی

قطعی میگه
من ۱۵ هفته و دوروز بهم گفت
حتی فیلم که گرفتم ،توی فیلم هم بسیار مشخصه

اره دقیق میگن

اون دقیقه

بمون همون ۱۸ برو دیکه

اره.

سوال های مرتبط

مامان روژان و رَستا💝 مامان روژان و رَستا💝 ۳ سالگی