۴ پاسخ

نگو عزیزم شکر کن که تنش سالمه

عزیزم😂پسر من بدتره انقدر شیطون شده خدا میدونه

عزیزم اینجوری نگو بگو خدارو شکر سالمه .. من انقدر گفتم اخرش پسرم افتاد پاش و آتل بستیم الان بچم نمتونه حتی قشنگ راه بره🥺

😄دقیقاا

سوال های مرتبط

بابای آرمین بابای آرمین ۲ سالگی