ن خیلیم خوبه.من از۱سالگی میدم
نه تمام مغزیجات فقط باید پودر بشن. اگه خدای نکرده یکبار بیمارشتان اطفال سر بزنید میبینید چقدر بچه میارن که تیکه کوچیک رفته داخل ریه میبرن اتاق عمل .
من مغز تخم کدو و افتاب گردون میدم بهش اکثرا میجوه یا بهش میگم با دندونات گاز گاز کن.گاهیم نجویده قورت میده توی پی پیش میبینم😅
مغزیجات زیر سه سال فقط پودر شده مجازه قانونش اینه
حالا الان یه سریا میگن ما دادیم بلده و چیزی نشده
کار یه بار میشه دور از جون خفگی
نه چه اشکالی داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.