۷ پاسخ

از همون اول میشه داد

موز برای بچه بیشتر درمانیه
برای اسهال استفاده کنی بهتره
بیشتر باشه چون سنگینه اذیت میشه

الان میتونی بدی

الان میتونی بدی

من از اول دادم

من از اواخر شش ماهگی بهش موز دادم عزیزم

من از همون ۵ ماهگی دادم

سوال های مرتبط