ببر دکتر ازمایش عفونت بنویسه
ببر دکتر پسر من ۵ روز تب داشت هر چی چرکخشککن دادمفایده نکرد آخر یه امپول زد اوکی شد
اگه بالای ۳۹ هست خطرناکه و باید ببری دکتر مجددا شاید نیاز ب سرم و امپول داره
بهش شیاف بزن
حتما ببر دکتر
تب خطرناکه
عزیزم ویرووسه ببر دکتر شاید نیاز باشه بستری بشه
دخترمنم همینطور بود تا بستری شد خوب شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.