۶ پاسخ

بهداشت بازه
من دیروز رفتم واکسن دوماهگی بچمو زدم

اینجا باز نیست بهداشت مرکزی بازه

از شنبه بازه

آره عزیزم حتی ایام عید هم بازن

آره محله ما که بازه

من امروز رفتم بچمو واکسن زدم باز بود

سوال های مرتبط

مامان دلین
🧸🩷 مامان دلین 🧸🩷 ۴ ماهگی
مامان سامیار مامان سامیار ۳ ماهگی
مامان مرسانا و تودلی مامان مرسانا و تودلی هفته بیست‌ودوم بارداری