۱۰ پاسخ

شما رفتید صدای قلبش رو گوش بگیرید منم چنین مشکلی اخه برام پیش اومده ولی نتونستم برم

یعنی خونها رو هم میزنن

حتما برو تا آروم بشی .منم به حدی استرس دارم همش میگم خدایا این بارداری من تا آخر ختم به خیر میشه یا ن .
دلم واسه همه مامان های باردار میسوزه 😔😔😔
چه روزهای سختی داریم میگذرونیم

اگر حرکاتش رو حس میکنی دراز بکش یه چیز شیرین بخور شکمت رو نوازش کن ببینم چطوره اگز نه برو صدا قلبش رو گوش کن

برو بلوک زایمان یا بهداشت
صدای قلبشو بشنو
شیاف هم‌بزار

نگران نباش
منم اون روز دم صبح کنار خونمونو زدن

منم چنروز پیش اینجوری شدم از ترس انشالله چیزی نیس یچیز شیرین بخور به پهلو چپ بخاب به خودت استرس نده

کجای تهرانی

الهی بگردم من بودم میرفتم سونو.بازم اگر شماره دکترت داری باهش‌مشورت کن.درکت میکنم عزیزم

دیشب اصغهان رو هم خیلی بد زدن من تا صب بیدار بودم

یه چیز شیرین بخور ب پهلو چپ دراز بکش

برو بهداشت صدای قلبشو گوش بده تا راحت شب

سوال های مرتبط