خانوم ها نفخ شدید کردم چیکار کنم شکمم خیلی سفت شده

۴ پاسخ

میگن ماست خوبه

راه برو
چای یکم زنجبیل بریز روش بخور

میوه زیاد بخور
چنتا گوجه بخور حل میشه من فقط با گوجه راحت میشم

منم اینجوری ام فقط نمیدونم چرا شب تا صبح صبح ساعت۵یا۶ دسشوییم میگیره ببخشیدا میزنم بعد بادش خالی میشه راحت میشم🤣🤣🤣🤣

سوال های مرتبط

مامان پسرم 🩵 مامان پسرم 🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جوجه ها💗💗 مامان جوجه ها💗💗 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی
مامان پارسا🌷اریا مامان پارسا🌷اریا هفته بیست‌ونهم بارداری